keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 119/26.02.2013 privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investitii "Reabilitare termica imobil Calea Sagului, nr.72-78"

26.02.2013

Hotararea Consiliului Local 119/26.02.2013
privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investitii "Reabilitare termica imobil Calea Sagului, nr.72-78"


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2013 - 4690 / 19.02.2013 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Avand in vedere prevederile Ghidului solicitantului pentru Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa prioritară 1 "Sprijinirea dezvoltării durabile a oraşelor - poli urbani de creştere", Domeniul major de intervenţie 1.2. "Sprijinirea investiţiilor în eficienţa energetică a blocurilor de locuinţe";
În conformitate cu prevederile art.36 alin.(2) lit.b) si alin (4) lit.d), din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 alin.(2) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă indicatorii tehnico-economici pentru obiectivul de investiţie "Reabilitare termică imobil Calea Sagului, nr.72-78", prevăzuţi în Anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Tehnică şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Şcoli, Spitale, Baze Sportive şi Instituţii Culturale;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Biroului Audit;
- Compartimentului Control;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
RADU ŢOANCĂ
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa.pdf

100/16-SAG 72.74.76.78

Valoare euor 4.45

Denumire Valoare lei fara TVA

Valoare Euro fara

TVA Valoare TVA

1 Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului 0 0 0

1.1 Obtinerea terenului 0 0 0

1.2 Amenajarea terenului 0 0 0

1.3 Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala 0 0 0

2 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului 0 0 0

3 Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica 89557 20125 21494

3.1 Studii de teren 0 0 0

3.2 Taxe pentru obtinerea de avize, acorduri si autorizatii 3258 732 781.92

3.3 Proiectare si inginerie 57533 12929 13808

3.4 Organizarea procedurilor de achizitie 0 0 0

3.5 Consultanta 7671 1724 1841

3.6 Asistenta tehnica 21095 4740 5062.8

4 Cheltuieli pentru investitia de baza 1961154 440709 470677

4.1 Constructii si instalatii 1961154 440709 470677

IZOLARE PERETI 996316 223891 239116

MODERNIZARE TAMPLARIE 121030 27198 29047

INCHIDERE LOGII 565612 127104 135747

IZOLARE TERASA 207231 46569 49736

PLANSEU PESTE SUBSOL 377 85 90.413

INSTALATII 61814 13891 14835

REPARATII TROTUARE 8772 1971 2105.4

4.2 Montaj utilaje tehnologice 0 0

4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj 0 0

4.4 Utilaje fara montaj si echipamente de transport 0 0

4.5 Dotari 0 0

4.6 Active necorporale 0 0

5 Alte cheltuieli 61028.8 13714 14647

5.1 Organizare de santier 0 0

5.1.1 Lucrari de constructii 49028.8 11018 11767

5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului 12000 2697 2880

5.2 Comisioane, cote, taxe, costul creditului 0 0 5.3 Cheltuieli diverse si neprevazute 0 0 6 Cheltuieli pentru probe tehnologice si teste si predare la beneficiar 0 0

6.1 Pregatirea personalului de exploatare 0 0 6.2 Probe tehnologice si teste 0 0

TOTAL DG 2111739 474548 506817

VALOARE INVESTITIE FARA TVA

2111739 LEI C+M 2010182 LEI 474548 Euro 451726 Euro

VALOARE INVESTITIE CU TVA

2618557 LEI C+M 2492626 LEI 588440 Euro 560141 Euro

COTA NEELIGIBILE 2.48 % Valoare eligibila inclusiv

TVA 2553617 COTA U.E. 60 % reprez 1532170 LEI

COTA PRIMARIE 20 % reprez 510723.3 LEI COTA ASOCIATIEI 20 % reprez 510723.3 LEI

Aria utila Au= 10136 mp Cost reabilitare/mp 47 Euro/mp

                                                                         

                                                                          DIRECTOR DIRECTIA TEHNICA 

                                                                                            CHIS CULITA                                     

Atasament: Referat.pdf

ROMÂNIA APROBAT MUNICIPIUL TIMIŞOARA PRIMAR DIRECŢIA TEHNICĂ NICOLAE ROBU SERVICIUL ENERGETIC ŞI MONITORIZAREA SERVICIILOR DE UTILITĂŢI PUBLICE COMPARTIMENTUL EFICIENTIZARE ENERGETICĂ CLĂDIRI Nr. SC2013- /19.02.2013

REFERAT privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiţii “Reabilitare

termica imobil Calea Şagului nr. 72-78 ”

În vederea depunerii proiectelor finanţate în cadrul Programului Operaţional Regional 2007- 2013, Axa prioritară 1 „Sprijinirea dezvoltării durabile a oraşelor – poli urbani de creştere”, Domeniul major de intervenţie 1.2. „Sprijinirea investiţiilor în eficienţa energetică a blocurilor de locuinţe”, in conformitate cu prevederile Ghidului solicitantului pt Axa prioritara 1,termenul limită fiind 30 mai 2013, propunem aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiţii “ Reabilitare termica imobil Calea Şagului nr. 72-78 ”.

Valoarea totală estimată a investiţiei este de 2.618.557 lei (inclusiv TVA) din care C+M este de 2.492.626 lei (inclusiv TVA).

DIRECTOR DIRECŢIA ECONOMICĂ DIRECTOR DIRECŢIA TEHNICĂ SMARANDA HARACICU CULIŢĂ CHIŞ ŞEF SERVICIU CONSILIER IOAN ZUBAŞCU DUMITRESCU DANIELA SERVICIUL JURIDIC

Red/Dac D.D. Ex.1